Ksenija Vučić ponovo u kritičnom stanju!

Ksenija Vučić, supruga funkcionera SNS-a Aleksandra Vučića, koja je početkom juna hitno prebačena u bolnicu zbog problema sa srcem i krvnim sudovima, od juče je - kako pise "Alo!" - ponovo pod nadzorom lekara usled naglog pogoršanja zdravstvenog stanja.

Kako sada stvari stoje, ona će u najkraćem roku morati da se podvrgne operaciji na otvorenom grudnom košu, jer je situacija sa proširenjem grudne aorte, zbog koje je već bila hospitalizovana, vrlo ozbiljna.

Vučićeva je pre mesec i po dana završila u Institutu za kardiovaskularne bolesti u Beogradu, ali je posle dve nedelje puštena na kućno lečenje jer su terapije dale rezultate i procenjeno je da operacija neće biti neophodna. Međutim, najnovija kontrola je pokazala da se bolest vratila, pa je preporuka lekara da se ne gubi vreme.
Za sada se još ne zna da li će Kseniju Vučić operisati doktori Cvetković i Davidović iz Instituta za kardiovaskularne bolesti, pod čijim je nadzorom već duže vreme, ili će pomoć morati da potraži u inostranstvu, u Parizu i Nirnbergu, kod doktora Kifera i Svensona, dva najpriznatija evropska stručnjaka u oblasti mikro i kardiohirurgije.

Iako ugroženog zdravlja, Ksenija Vučić nije pristala da ponovo bude smeštena u bolnicu jer, kako kaže za „Alo!“, ne želi da se odvaja od dece.
- Svesna sam stanja u kome se nalazim, ali neću da očajavam. Bila sam pomalo iznenađena kad se sve to vratilo kao kakav ružan san, i to baš kad sam pomislila da je prošlo, ali šta je tu je. Eto, odrekla sam se čak i kafe na preporuku lekara, ali nije vredelo - kroz smeh govori Ksenija Vučić, koja već godinama pati od povišenog krvnog pritiska, što je i dovelo do problema.
Kako „Alo!“ saznaje, lekari su razmišljali o ugradnji „stenta“, kojim bi povezali ispucale krvne sudove, ali se od te ideje odustalo jer je bila isuviše rizična.
- Mogla sam da biram: da nastavim ovako i čekam najgore ili da presečem i odem na operaciju. Izabrala sam ovo drugo, jer hoću da pobedim bolest i što pre se vratim svojoj porodici - kaže Ksenija Vučić, koja je novinarsku karijeru (zaposlena u informativnoj redakciji TV „Pink“) podredila odgajanju dvoje dece, Danila (12) i Milice (7), a na srpskoj političkoj sceni je ostala upamćena kao neko ko ne voli da se eksponira i živi pod svetlošću reflektora.

Dijagnoza

Kseniji Vučić je postavljena dijagnoza „disekcije aorte“, poremećaja koji se karakteriše uzdužnim cepanjem krvnog suda, pri čemu krv ulazi u nastalu pukotinu, usled čega dolazi do „lažnog“ lumena (širine) aorte. Tanka membrana deli lumen na dva dela, od kojih „lažni“ može biti aktivan, odnosno protočan ili tromboziran. Ovo je hitno medicinsko stanje koje se u određenim slučajevima najpre sanira medikamentima, ali je krajnja terapija uvek operativni zahvat u kojem se vrši rekonstrukcija zida aorte pomoću raznih proteza.
Izvor: Alo!

1 komentara:

Анониман,  уторак, 16. јануар 2018. 11:49:00 CET  

Život je dobar kada imate svoje ljubavi oko sebe, kažem to, jer kad sam imao problema sa svojim ljubavnikom, nikada nisam vidio život kao dobru stvar, ali zahvaljujući Dr. Agbarazari Agbazara hrama, jer sam pomogao da bacim čaroliju koja doveo je moj ljubavnik natrag u mene u roku od 48hours. Moj suprug me ostavio za drugu ženu nakon 7 godina braka, ali Dr. AGBAZARA mi pomaže baciti čaroliju koja me je vratila natrag u roku od 48 sati. Neću vam više govoriti o meni, nego ću samo savjetovati one koji imaju problema u vezi s njom ili brakove kako bi kontaktirali Dr. AGBAZARA TEMPLE kroz ove detalje; ( agbazara@gmail.com )

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP